En liten runda

Igår var jag så trött på mig själv för jag varit så lat att jag tvingade ut mig själv på en joggingtur efter middagen!

Puh finns ju roligare saker att göra men det gick rätt bra igår vilket är pepprande! Målet var att inte stanna/promenera utan springa hela tiden. Det fungerade nästan! Stannade vid ett rödljus en knapp minut precis i början och 2 min senare undrade någon vad klockan var..men som sagt det räknas inte :p

Sprang på strax under 26 men räknar man bort rödljus + klocktit blir det ca 25 min! Förra gången sprang jag på 28 min. Bra förbättring 🙂

20120601-101337.jpg

Tyck till!

