Värdo

Idag blev det en roadtrip till Öland och den så kallade ”djurparken” för att lämna lite saker, pratstund med svärföräldrarna, en runda runt Kalmar för att kolla locations inför bröllopsfotograferingen, skjutsa svärföräldrarna till ett party, en till runda för att handla disktrasor och lördagsgodis….oooooops. Sen mest i soffan hemma!

Missade också att Friskis stänger vid 14 på lördagar under sommaren så inget gym blev det. Imorgon blir det dubbelt av allt alltså!!!

Känner mig för övrigt rätt nere och trött/seg. Får ta tag i mitt liv imorgon..snart dags för sängen!

Sov gott!

4 thoughts on “Värdo

  1. Oj vad du har gjort massor idag är inte helgen ”vilo dagar” eller? Aja du får träna i morgon i stället. Nej varför känner du dig nere för? SV: Oh tack ja bra siffror denna månad hoppas det håller i sig bara hihi. Jag åt lite olika men på slutet blev det bara moodifast den är godast! Men tråkigt är ju bara förnamnet, det är hemskt! Oh det kanske jag borde göra bakifrån, sidan och framifrån får be min man agera fotograf nu i kväll hihi. Tack för dina fina ord, massa kramar och tack igen ❤

    1. Hihi alla mina dagar är vilodagar, söker jobb för fullt nämligen 😉 Känner mig nere för jag inte hittar något jobb, inte vet vart vi ska ta vägen för att få jobb..usch för att flytta! Men allt löser sig 🙂
      Jag kunde inte alls äta Modifast, det är den jag haft svårast för :p Cambridge är det enda jag kunnat äta utan att behövt trycka ner shaken..mes Johanna thats me!

      Det är bra – fota fota fota, då ser man lättare förändringen själv! Och jag är säker du kommer få bra siffror i fortsättningen 🙂 Väger du dig bara en gång i månaden? Kram!

Tyck till!

