Burn baby burn

Gymmet öppnade 14.00 idag och målet var att vara där då..men jag fastnade vid datorn och Spotify för att kombinera ihop en ny spellista. Men cyklade till gymmet och var där runt 14.45 tror jag.

Skuttade upp på Crosstrainern och körde rumpan av mig i 50 minuter! Herregud vilket tempo jag höll, blev stolt över mig själv för att jag inte dippade sista minutrarna. 810 kalorier brände jag på crossen + cykelturen dit och hem som ger 200 kalorier.

Antal brända kalorier idag är: 1010!!

STOLT!

20120603-171958.jpg

Ursäkta den suddiga bilden..den är tagen ”in action” så att säga 🙂

6 thoughts on “Burn baby burn

  1. SV: Ja jag ska fota massor synd bara att man inte var lika kär i kameran innan bara skulle vara roligt att jämföra nu men dum som man är så. Nej jag väger mig en gång i veckan vet inte varför jag fick för mig att jag skulle väga mig efter en månad ville ha större resultat tror jag hah. Vet hur det är är så jävla svårt att hitta jobb nu för tiden också vi flyttade från stockholm till skara och sedan till kristianstad för Alexanders jobb så vet hur det är att flytta men men det funkar =) Oh den hade jag lättats för just för den smakade mera men efter 6 veckor vet i gudarna om man ens har några smaklökar kvar i munnen haha. Kram kram

    1. Nej jag vet vad du menar, jag tog bilder när jag vägde 107 men var bara en bild…önskar jag tagit fler för man blir ju så motiverad :p
      Vore ju så mycket lättare att hitta jobb om vi flyttade till stockholm..kommer därifrån..men jag är så jäkla trött på den stan och trivs bättre i en mindre stad. Ska på intervju nästa vecka så hoppas på det 🙂
      Hihihi nej efter 6 veckor spelar det väl ingen större roll.

  2. Grymt bra jobbat!!! Jag hatar crosstrainern… tycker inte den ger mig nått och jag orkar bara typ 10 min sen är jag helt slut 😦 Blä! Vilket motstånd kör du på? :O

Tyck till!

