Tips på strandtillbehör/present

Jag älskar saker som är färgglada, piffiga, inte alls egentligen är nödvändiga men man blir glad av att använda :p Tänkte att jag skulle tipsa er om en hemsida som är sötast i världen och som säljer perfekta presenter eller om man känner att man har varit duktig och vill belöna sig lite – nämligen shopglitzyglam.com

Har beställt en hel del saker därifrån och älskar allt! Bästa produkterna är deras sminkväskor/neccessärer, nyckelringar och dricksglas med sugrör som har dubbla lager plast 🙂 Löööööve them!!! Mitt dricksglas med sugrör dyker upp då och då i bloggen och har massa lila prickar på + J. Så söt 🙂

Nu kan man få ett ”Beach gift set” med neccessär, handduk, drickglas och en väska för 50 dollar (ca 380:-) vilket är amazing!

Perfekt present också skulle jag säga, hihi jag skulle iaf bli glad av den presenten 🙂

Ääääälskar färgerna!!!

 

One thought on “Tips på strandtillbehör/present

Tyck till!

