Jobb jobb jobb

Detta är en riktigt rolig vecka, yay!

Idag när älsklingen kommer hem (inom någon timma) ska jag och richard åka och träna, hem och duscha för att sedan möta upp vår bröllopsfotograf Josefina Norman vid festlokalen för att gå igenom vår dag. 54 dagar kvar nu!

Ska jobba några timmar imorgon och sedan hela onsdag, torsdag samt eventuellt fredag också. Ska bli riktigt roligt och är i reception vilket jag tycker är superkul, plus att det är på ett ställe jag jobbat som vikarie. Pratade precis med hon jag ska vikariera för, som för övrigt är en underbar människa, och bestämde att jag ska komma in imorgon vid 9 för att gå igenom allt igen..var 2 år sedan jag jobbade där sist :p

Annars ska jag träffa brudarna på torsdag och fixa lite saker med bröllopet..bland annat skicka in Hindersprövningen till skatteverket. För vårt nya efternamn är nu KLART! Yay!

2 thoughts on “Jobb jobb jobb

  1. Härligt med att jobba eller hur =). Oh är det inte längre kvar fy börjar du bli nervös??
    SV: Ja det är verkligen sjukt 10 kilo på en månad är ju verklige massor herregud men det kommer inte att forsätta så hela tiden men sålänge det går nerför så är man ju lycklig =). Ja visst är det jobbigt tror aldrig jag gick på toaletten när jag gick på pulver och när jag gjorde det gick jag ner typ 1 kilo, galet ju! Håller med dig det är för lätt och det är sjukt! Jag tycker som dig man borde verkligen bara som mig hah. Jag tycker det är såå konstigt eftersom man ska gå ner ca 1 cm per kilo men fan inte här inte! Får damp jag med haha. Massa kramar underbara du <3<3<3

    1. Ja, jobbar hellre än att sitta hemma och uggla..hihi! Nja inte riktigt nervös, mest orolig att få ihop allt men känns som jag blir lugnare ju närmare vi kommer 🙂
      HAHAHA 1 kg per toabesök är inte illa pinkat..eller ja Nr.2´at 😉
      Kram kram kraaaaaam

Tyck till!

