Wet n Wild

Jag vann ett sminkset från Wet ´n Wild hos Bröllopsguiden 🙂 Försökte hämta ut paketet igår men tydligen kan jag inte läsa eftersom det först gick att hämta det idag..muppigt så brukar det inte vara.

Men cyklade förbi Frendo på vägen hem från jobbet då jag ändå skulle köpa äpplen till kvällens äppelpaj.

Får säga att jag är väääldigt positivt överraskad över kvaliten på sminket. Nagellacken är OTROLIGA, man behöver bara ett lager av allihoppa, den oranga – Club Havana är min favorit och jag målade om naglarna på direkten. Sen är penseln också superbra, försökte ta en bild på den men gick sådär. Den är iaf platt och rundad vilket underlättade målningen mycket 🙂 Eyelinern är svart med massa silverglitter som sitter som berget när den torkat. Läppstiftet var också fina men skuggan har jag inte testat än..

20120614-172333.jpg

20120614-172347.jpg

V-till H: Salsa Lessons, Peachy Keen, Within These Adobe Walls och Black Sparkle

20120614-172409.jpg

V till H: Heatwave, Club Havana och Disturbia

20120614-172418.jpg

One thought on “Wet n Wild

  1. Oh det vill jag också vinna!! Jätte fina naglar jag älskar lite ”ovanliga” fäger som t.ex. orange lite roligare än bara rött typ. Lite coolt hih SV; Haha nej det är verkligen inte illa, jag hade varit jätte nervös men du klarar allt att få ihop allt, vad är du klar med då? Tack för dina ord blir så himla glad <3<3 massa kramar!!!

Tyck till!

