Lugn helg

Jag kom iväg till stan igår men tyvärr hade min salong ingenting ledigt förens tisdag så jag bokade en tid då 🙂 Ser fram emot det galet mycket, ska bli så skönt med fräscha naglar!! En nagel gick av igår så kapade av dom lite så kommer inte göra någon fransk manikyr utan blir rosa gelé som LipGloss Bitchs…love them..

Annars shoppade jag lite igår, köpte två vita t-shirts för 30:-/st och en jättejättesöt rosa blus för 150:- på H&M. Love them! Kände för att belöna mig själv lite 🙂 Resten av gårdagen var lugn och skön.

Idag lördag var vi tagit det lungt hemma, bakat lite då vi fick fint besök från Halmstad då Annica kom förbi med två följeslagare. Yay jag älskar min Annica så var en mycket trevlig överraskning att dom bytte kust för några timmar. Nu sitter jag i vanlig anda och kikar på YouTube, hittade en ny favorit och då kikar jag igenom alla videos på en gång..I know Im a huge nerd but I now you like it 😉

One thought on “Lugn helg

  1. Oh vad härligt med nya naglar! Kul att du hitta lite och handla det är sånt vi kvinnor behöver för att fungera haha.
    SV: Alla har nog såna perioder då man bara trycker ner sig. Oh en ny klänning hade jag nog också gjort hihi. Jag har bestämt mig för att gifta om mig när jag är smal och smärt! Massa kramar

Tyck till!

