Jag har fått jobb

Puh säger jag bara, jag är helt koko efter en dags jobbande med massa massa massa siffror! Började vid 07.30 och mellan 09.15-16 satt jag och registrerade siffror vid en dator, fördelen är att tiden går snabbt då man alltid har att göra 🙂

Träffade några andra av dom som jobbar för Proffice och dom var trevliga, men mycket yngre :p Annars var personalen väldigt trevlig!

Efter jobbet cyklade jag vidare till en intervju med Arbetsförmedlingens Ekonomiavdelning..men visste inte alls vad intervjun gick ut på vilket var spännande. Visade sig vara ett sommarjobb som allt-i-allo kan man säga fram tills 17 augusti. Dom hade ett antal tjänster som kommer öppnas upp till hösten också så förhoppningsvis finns en fast tjänst längre fram *håll tummarna*. Jag börjar iaf på måndag och tror det kommer bli superbra för dom var verkligen såååå trevliga!!!

Imorgon ska jag fixa naglarna och kika efter några söta toppar till jobbet. Wiho jag har ett jobb!

 

One thought on “Jag har fått jobb

  1. Oh grattis vad roligt!!!
    SV: Jag har aldrig prövat det men ska jag leva på pulver någon gång iframtiden så ska jag allt pröva det! Oh tack så mycket snart har du tappat 9 cm du med! Oh MAX vad sugen jag blir jag älskar MAX, ja visst är den god därifrån jag stal den ideen för jag älskar hamburgare och utan bröd eller med bröd spelar inte så jätte stor roll just nu =). Blir också hungrig hih! Massa kramar underbara du ❤

Tyck till!

