Viktminskningen

Puh man blir ju trött av att jobba, hihi jag är van vid att sitta hemma och uggla i soffan – oh the good poor life :p Nej jag föredrar att jobba och få in pengar 🙂

Senaste veckorna har jag kört pulver, vilket dom flesta av er vet 😉 Men träningen har verkligen stannat av..jag har tappat all träningssug vilket är helt värdelöst!!!!! Vägen 86 kg idag och förhoppningsvis står det 85,?? kg på vägen imorgon. Hoppas hoppas hoppas. Men måste verkligen ta tag i träningen, jag var ju superduktig förut men någonstans tappade jag motivationen..

Träningsmål:
– Cyklar in till jobbet varje dag, är ca 8 km tur och retur!
– Träna på gymmet 4 dagar i veckan, pass eller gymmet.
– Promenad med älsklingen 2 dagar i veckan

Viktmål:
– Kommer köra Cambridge (pulver) 25 juni – 9 juli
– 10 juli kör jag pulver till frukost och lunch, ”GI” till middag

Målet är att gå ner till 75 kg (11 kg) till 4 augusti men jag är samtidigt nöjd under 80 kg (6 kg).

Tyck till!

