Jobbi-jobbi

Idag började jag mitt nya jobb på Arbetsförmedlingens ekonomiavdelning där jag ska göra både det ena och andra. Inget direkt komplicerat och jag tror jag är lite för effektiv för det jobbet..om man nu kan vara det 😉 Tjejen jag ska jobba med var sjuk idag så fick jobba en del själv haha det kommer gå supersnabbt när vi är två. Hon ska dock bara jobba 3 veckor till och jag ska jobba 8 veckor, fram tills 17 augusti för att vara precis.
Var en mycket trevlig arbetsplats 🙂

Efter jobbet var vi på möte om bröllopet, handlade mat och nu sitter jag som död i soffan. Ska ta en dusch och hoppa i säng tidigt för att återhämta kroppen lite.

Med start idag blir det 2 veckors ren kur på pulver. Håll tummarn att det går bra!!!

Tyck till!

