Arbetsveckan

Känner ni er bortglömda? SORRY!

Har haft fullt upp i veckan och man blir ju lite virrig när man börjar på ett nytt jobb med alla intryck och saker man ska lära sig. Som sagt ska jag jobba tom 17 augusti, heltid måndag-fredag mellan 8-16.30 och vi har flextid. Göttans! Trivs väldigt bra på arbetsplatsen, alla är otroligt gulliga och verkligen ingen ger en dåligt bemötande. Superbra!

Känner mig säker på alla mina arbetsuppgifter och har en tjej som jag arbetar med i 2,5 veckor till innan hon slutar. Haha uuuunderbar brud! Vi sitter och sjunger (mindre vackert) och registrerar massa saker, arkiverar papper och pratar massa strunt. Tråkigt när hon slutar bara 😦 Jag håller tummarna att jag får fast jobb iaf, skulle vara super. Bonus att det ligger centralt också 🙂

Annars har det varit rätt lungt. Richar har målat vardagsrummet, jag har pysslat inför bröllopet och ätit MASSA jordgubbar. Pulvret fungerar bra, syndade dock och åt BK idag..oh well leva måste man göra också :p Ska prova min klänning igen nästa vecka tänkte jag 🙂

Kram på er!

Tyck till!

