Fixat naglarna

Eftersom jag inte la upp någon bild på resultatet efter mitt besök på nagelsalongen (det var ingen större skillnad..bara gelé ovanpå) tänkte jag bjuda på en bild efter att jag själv fixat dom nu ikväll.

Målade fransk manikyr med Mavalas White och grundade med ett ljusrosa från China Glaze. Över den franska manikyren målade jag sist två lager glitter från Mavala.

Dock har gelén släppt här och där..inte dom snyggaste naglarna kanske men jag gillar det. Bokade tid 2 augusti för att fixa bröllopsnaglarna. Då blir det akryl!

20120630-230353.jpg

20120630-230428.jpg

Tyck till!

