Jag är otrolig..

Det här med pulver är inte det lättaste, när jag är på jobbet och under veckorna går det fantastiskt bra men helgerna är värdelösa. Jag är dålig på att dricka shakes när jag går hemma, har ingen förklaring varför..

Har ätit både fredag, lördag och söndag. Inte alla måltider men en måltid om dagen och så jordgubbar.

Jag är otroligt medveten om att jag förstör för mig själv och får inte in i min hjärna att jag är koko som gör som jag gör. Ska skriva kontrakt med mig själv om att köra pulver i 2 veckor och bryter jag mot det får jag böta. Måste ju skärpa mig!!! Är 5 veckor kvar till bröllopet och jag vill gå ner minst 7 kg innan dess…och det går om jag skärper mig!!!!!!!!

Veckans utmaning – ska träna varje dag efter jobbet!!!!!

Motivation?

6 thoughts on “Jag är otrolig..

  1. Det är så sjukt svårt att inte tappa motivationen! Speciellt nu när det är lite varmt och soligt ute så vill man ju inte sitta inne på gymmet… Men men, jag försöker få igång min motivation igen så jag iallafall uppnår mitt semestermål att gå ner under 80 kg innan 6:e aug. Verkar helt omöjligt just nu dock, har stått still på samma vikt i snart 3 veckor tror jag…

    Ska dock börja med periodisk fasta idag. Har läst asmycket om det och det verkar vara grymt bra! Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 12 så jag får äta dagens första mål, brunch! 🙂

    1. Ja men visst är det…äscha jag gör mitt bästa och det kommer bli asbra 🙂 Fokusera på målet så kanske det inte bli exakt 80 men iaf i närheten..är ju inte många kilon! YOU CAN DO IT!
      Fasta låter lustigt dock..inget jag hört förut!

  2. Jag hejjar på dig! Klart du fixar det!
    Fast vet precis hur du menar, halva hjärnan säjer skarpt ifrån och är vettig,den andre gör helt fel iaf på något sätt…
    Jag ska oxå tappa lite, har ju fått ge upp det där med att väga 73 😉 innan sem, men ska iaf ner till 98 kg, dryga 4 kilo (hoppas hälften är vatten ;-))
    Det ska vi väl fixa!?
    Ha en bra dag, jag jobbar mina sista 4 innan semester, underbart!
    Kram!

Tyck till!

