Motivation på flaska?

Koko i hela Johannas huvud..jag behöver en lugn helg efter två helger på rad med fullt ös. Ingen rast och ingen ro..men en jäkla massa kul saker!!! Förra helgen var min möhippa och nu i lördags var det Theas möhippa här i Kalmar som jag lagt ner ett gääääng timmar på att planera 🙂 Blev riktigt lyckad!

Jobbet går bra, men Becca slutar på onsdag 😦 Snyyyyft vad jag kommer sakna henne!! Vi har haft sjuuuukt kul och hur många kan säga att dom skrattar  så dom gråter varje dag på jobbet. Hoppas nya tjejen är skön hon med :p

Bröllopet närmar sig också..4 augusti smäller det och jag vägde 83,6 kg imorse. Jag är nöjd sålänge jag ligger på 70-talet på bröllopsdagen så det ska jag allt fixa 🙂 Pulvret går bra men har blivit en hel del festande senaste helgerna men gick bara upp 0,7 under helgen så tror min vikt är relativt stabil vilket är SÅÅÅÅ SKÖNT!!

Nu blir det sängen 🙂
Natti natti

One thought on “Motivation på flaska?

  1. Heja Heja! Du är grym Johanna! Klart du kommer ner till 70-talet lagom till bröllopsdagen! You can do it girl!
    Vad är det för pulver du kör med? Vilket märke? 🙂
    Kram!

Tyck till!

