Får plats i min ”skinny dress”

Wooooohhhoooooooo!!!!!!

JAG FÅR PLATS I MINA KLÄDER!

I förmiddags gick jag igenom min garderob och bestämde mig för att prova några av de kläder som jag ”vuxit ur” sedan jag kom tillbaka från USA, + 24 kg gör ju en del för figuren 😉 Men jag kan ha på mig allt, även fast ett par jeans var lite tighta vid knappen..men samtidigt var ett annat par linnebyxor var för stora.

Känns så jävla skönt! Väger 83 kg nu vilket är en okej vikt, men målet är 75 kg till jul genom vettig mat och träning.
Vi kämpar vidare..men shit så motiverande detta är!

4 thoughts on “Får plats i min ”skinny dress”

Tyck till!

