Nu har jag landat

Vi har varit gifta i en vecka nu – det känns helt otroligt! Fick sms igår vid 16.02 av Richard som var i Slottsparken/Kalmarsundsparken och fixade med ljud och ljus…”Nu ringer klockorna, vet du vad det betyder?”, precis en vecka sedan då som jag stod halvgråtandes i Gröna salen och såg mina tärnor gå in genom den massiva dörren. Hur söt är inte han som skickade det? Gulle!

Jag har jobbat som vanligt hela veckan, lite tråkigt att inte resa bort men samtidigt är det sååå varmt överallt nu att vi bestämde oss för att vänta med att resa.  Jag jobbar bara till på onsdag på Arbetsförmedlingen och sen är jag arbetslös igen..så finns all tid i världen.

Har 98% bestämt oss för att åka till Egypten den 3 september för en veckas lugn, ro och solsken. Det blir älsklingens tredje och min fjärde gång i Egypten..vad ska man säga vi gillar klimatet, priserna och hotellen. Mycket för pengarna som inte går att jämföra med något annat ställa. Hihi sen ska Linda och John dit samtidigt, men dom sa att det var okej att vi åkte dit :p

Grand Resort i Hughada!

Tyck till!

