Träna på hemmaplan

Jag älskar tränings DVD´s, dom är underbara och perfekta att ta med sig när man är bortrest och inte har tillgång till gymmet. Jag är en periodare rent träningsmässigt, antingen vill jag träna på Friskis eller så vill jag träna hemma. Bäst effekt får man ju absolut på gymmet när man går på pass och kämpar i grupp..men det är rätt behagligt att ha möjligheten att träna hemma.

Nu kommer jag vara hos pappa och birgitta en vecka till = no gym! Men jag har mina vänner P90X och 30 Day Shred med mig som ”underhållning” under tiden 🙂

Igår var första gången jag körde Jillian Michaels 30 Day Shred och njaaaa det var inte riktigt min stil men iaf bra och intensiv träning i 20 minuter. Jag följde upp med lite mer än hälften av Ab Ripper X från P90X..helt okej pass!

Idag blir det mer P90X, nämligen Kenpo X vilket är huuuuuuur skoj som helst!
I love it!!!!!

Tyck till!

