Luuuuungt

Händer inte särskilt mycket för tillfället, är fortfarande på landet och hänger.

Åker tillbaka ner till Kalmar på måndag så efter det..och semester..blir det mer bloggande förhoppningsvis 🙂

Går runt och funderar hur jag ska göra med maten kommande månaderna. Har fortfarande 10 kg som ska bort från kroppen och min förhoppning är att dom kilona ska vara väck till jul. Det är 10kg / 4 månader = 2,5 kg i månaden vilket inte är så farligt. Så länge jag är arbetslös blir det träning minst 5 ggr, gärna 6 ggr, i veckan vilket är perfekt – yay jag kan köra mina lunchpass igen! Men när jag får jobb blir målet 4 ggr i veckan istället.

Maten blir nog inga direkta konstigheter, ska undvika kolhydrater så långt det bara går och tänka mig för lite extra.
Ingen stress och ingen panik, mest fokus kommer vara att forma kroppen och inte gå ner i vikt jättesnabbt.

Julen 2012 hoppas jag väga 73 kg vilket är min ultimata målvikt!
We can do this!!!!!!

Hannah = Motivation!

3 thoughts on “Luuuuungt

  1. Klart vi kan! Och ska 🙂 Nu har jag ff inte kommit längre än till de raderna men jag behöver verkligen börja tänka rätt och sätta fart. Så jag hänger på!

Tyck till!

