Ge mig sommar och sol

Shit så jag längtar efter vår underbara solsemester i Egypten, 3 september åker vi och jag längtar så jag smäller av!

Men innan dess så är det en del andra roligheter som ska klaras av – bland annat Linda och John´s BRÖLLOP 1 september. Det ska bli så sjukt kul och fungerar som en perfekt distraktion från semestern 🙂

Jag sitter och kollar frisyrer inför bröllopet, är så otroligt värdelös på att fixa håret..brukar bara bli lockar men tänkte jag skulle ge mig på någonting lite roligare för en gångs skull! Är det bröllop så är det!!! Har inte 100% bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på mig. Men ska upp till Stockholm imorgon för att hälsa på mormor och fira min kusin så då tänkte jag kika in i några affärer om det finns något fint på rean.

Hår hår hår!

Tyck till!

