Tillbaka till Kalmar

I eftermiddag tar jag bussen från Nyköping tillbaka hem till lilla Kalmar 🙂

Nu blir det att ta tag i träningen igen, för nej jag har inte alls varit duktig och tränat..inte direkt överraskande men ändå. Nu är det lungt i veckan och sen på lördag ska vi på bröllop och på söndag åker vi till Köpenhamn. Måndag = Egypten en vecka.

Blir alltså träning tisdag-fredag den här veckan. Nystart 11 september efter semestern.

Hoppas allt är bra med er!
Kram

One thought on “Tillbaka till Kalmar

  1. Låter ju helt underbart vad avis jag blir haha. Massa kramar ❤
    SV: Ja det är ju alltid ett bröllop men hade ju varit kul att vara vackrast men jag var i alla fall lyckligast nästa gång tar jag igen det dubbelt haha. Tack för din kommentar ❤ Massa kramar ❤

Tyck till!

