Tjockis

Jag gjorde det – jag vägde mig! :s

Hade bestämt mig för att INTE väga mig på ett tag då jag visste att jag gått upp några kilo och ville ha en chans att gå ner lite själv innan jag vägde mig. Men vet man inte vad man väger vet man inte vad man gör mot sig själv genom att tex falla för frestelsen. Vägning – Motivation!

Min vikt 16/9 var 87,2 kg

Puh! Ingen vidare siffra men bra med motivation om inte annat!
Nu blir det 100% fokus på mat och träning..booooring men behövligt. Promenad/träning varje dag men vet inte riktigt hur jag ska äta. Vill inte hålla på med en massa bantningsgrejer utan äta vettigt men kanske slänger in en shake som lunch eftersom jag redan har ett gäng hemma.

Funderar på att köra Viktväktarna igen också, men kostar ändå rätt mycket pengar. Älskar deras app, den är perfekt för att hålla balansen mellan mat och träning. Love it! Å andra sidan 500:- för 3 månader är inte vidare dyrt om man tänker att Cambridge kostar ca 500:-/veckan.

Vad tror ni – Viktväktarna eller köra själv?

Hahaha..jag sitter och skriver att jag gått upp i vikt men samtidigt vill jag äta glass, koko i Johannas huvud!

2 thoughts on “Tjockis

  1. Skrev in mig för 1½ vecka sen, är ff väldigt obalanserad i mitt intag av maten men känner att jag är på g iaf.
    Tar gärna imot tips ang appen, är lite för dålig insatt i hur jag ska använda den på maximal nivå 🙂

    1. Härligt! Jag var ju med i våras men körde aldrig 100 % utan lite halvt bara – fungerade ej. Men nu har jag våg och grejor 🙂
      Jag skrev in allting jag åt och tränade varje dag i appen, fungerade super! Sen uppdaterade jag vikten också..lite roligt att få stjärnor. 🙂
      Kram och pepp

Tyck till!

