Segoberto

Varje morgon vaknar jag och känns som jag har huuuur mycket som helst att göra under dagen, men sen när dagen är slut känns det som man inte gjort någonting alls :p Gäller att sprida ut sakerna över dagen när man är arbetslös så det känns som man faktiskt gör någonting.

Idag blev det en väldigt lugn förmiddag med YouTube-kikande och surfande. Kollat lite mer om Viktväktarna, satt upp lite mål och bloggade en del. Lugn start på dagen 🙂 Planen var att träna Spinning på Friskis vid 12.00 men tappade spinningsuget så åt lunch istället och cyklade till Friskis så jag var där vid 13 istället då det är lugnare. Tjänade ihop 12 aktivitetspoints (35 min cross, 10 min styrka och 20 min cykling).

Skulle fika med Thea strax efter 14 så blev lite bråttom – men blev precis klar när hon ringde på. Sen pratade vi, drack kaffe, åt en liten bit sockerkaka och planerade framtiden lite. Framåt halv fem åkte vi och shoppade mat, tog sin lilla tur så hollymolly om vi var hungriga när vi kom hem – Tacotajm!

Nu blir det en lugn kväll i soffan, myspys med älsklingen:)

2 thoughts on “Segoberto

  1. Ha,ha vet PRECIS vad du menar, jag är sån JÄMT!
    Så är det oxå ett av de saker jag måste jobba med, annars blir allt kaos… 😦
    Men, det brukar ordna sig. En sak i taget, en dag i taget är mitt motto! 😉
    Härligt med mål, ska ge mig i kast med sidan lite bättre, är inne på 3:dje veckan och gjort som du, småslarvat och kommer ingenstans. Så nu stramar jag åt.
    Ha en fin dag!

    1. En sak i taget är ett bra motto..jag tycker om att göra allt samtidigt nämligen :p
      All in är det som gäller om man ska få någonting gjort och då är delmål det som fungerar för mig.
      Man klarar allt man verkligen vill!
      Ha det bra 🙂 Kram

Tyck till!

