Viktväktarna start 17/9-12

Viktväktarna it is!

Kunde inte somna igår kväll så låg och kollade olika bloggar/youtube-klipp för att se hur det gått för andra som verkligen gått in helhjärtat för VV. Sen kom jag fram till att jag redan bestämt mig så varför vela så mycket? Viktväktarna it is 🙂

510:- för 3 månader känns helt okej, 5,50:- per dag ungefär är ju inte särskilt mycket.

Vikt idag: 87,2 kg
Målvikt: 73 kg

Jag kommer ha Fredagar som invägningsdag, då kan man äta någonting gott under helgen och hinner träna bort allting. Samtidigt är det peppande, man vill ju varken förstöra någonting som gått bra – eller förvärra något som gått värdelöst! Känns som en bra plan för att få det att fungera långsiktigt.

Det finns inget datum för när jag vill nå mina 73 kilo. Men förhoppningen är 75 kg till jul, det är 1 kg i veckan under dom 3 månaderna mitt medlemskap gäller hos Viktväktarna Online vilket dom själva säger är möjligt.

NU KÖR VI!

4 thoughts on “Viktväktarna start 17/9-12

    1. Du är söt du 🙂
      Det går bra, försöker lära mig att vara ärlig och skriva in varenda liten sak jag äter..det är lätt att fuska men nu jäklar väger jag allt!
      Hur går det själv..vad gör du?

Tyck till!

