Delmål

För att kunna uppnå ett mål brukar det vara lättare när man har några tydliga delmål och belöningar, så är det iaf för mig. Istället för att smälla i sig den där godispåsen för man vet att OM jag tränar på duktigt då jag fixa naglarna..köpa ett nagellack eller vad man nu vill. Fokus fokus fokus!

Mitt slutliga mål är att väga 73 kg, vilket betyder att jag ska gå ner 14,2 kg. Jag skulle gärna vilja gå i mål till jul men kan hända att det blir i slutet av januari. Ingen panik men skulle bra gärna vilja ha en smoking hot nyårsklänning 🙂

Delmål och Belöningar:
– 85 kg = Biobesök
– 83 kg = Nya träningsbyxor
– 79,9 kg = Nya träningsskor
– 78 kg = Ett par jeans
– 75 kg = Massage
– 73 kg = En fin väska och plånbok

Bonus: Ska lägga undan 100:- per kilo jag går ner – när jag sedan gått i mål har jag 1400:- att spendera på vad jag vill. Pengarna finns dock inte nu så får bli när jag fått jobb 🙂

3 thoughts on “Delmål

Tyck till!

