Kolla ögonen – IntraLase

För lite mer än två år sedan opererade jag mina ögon med IntraLase vid Globens Ögonklinik, bästa jag någonsin gjort! Var obehagligt samma dag men blev bättre redan efter 5-6 timmar, sjukt snabbt 🙂 Dagen efter såg jag perfekt när jag vaknade!

Dom senaste månaderna har det dock känts som synen inte är lika skarp, jag ser inte lika bra på avstånd. Kanske är något jag bara inbillar mig men jag ska iaf kolla upp det! För det fantastiska är att Kliniken där jag opererade ögonen har 3 års garanti (inte så konstigt kanske då det är väääldigt dyrt..).

Ska ringa dom och se vad dom säger..dom kanske har avtal med någon optiker i Kalmar så man kan kolla synen här. Vet att dom hade det när jag genomförde operationen 2010.

Fortsättning följer…

Tyck till!

