Vägdag!

Jag bestämde mig för att ha fredagar som vägdag hos Viktväktarna. Mest för att bibehålla motivationen under helgen, och om man äter lite gottis har man möjlighet att träna bort det under kommande veckan innan invägningen 🙂

Idag är dag alltså dags, även fast jag bara kört sedan i måndags!

Vågen visade: -0,8 kg

Är supernöjd med tanke på att det bara är för 4 dagar, jag har ätit både glass och godis – men inom mina poäng! Förra gången gick jag inte alls ner i vikt så förhoppningsvis fortsätter det på samma spår. Men skulle gärna vilja gå ner lite mer per vecka :p Denna vecka är det 0,2 kg per dag * 7 = 1,4 kg per vecka skulle vara perfekt!

3 thoughts on “Vägdag!

  1. Åhhh va kul att läsa att det går bra för dig.
    Neråt går det åxå.
    WIIIE!
    Jackan är märket ONLY. Finns nog i olika butiker. Cassels, vero moda, Only.. finns på nätet åxå. only.se och bubbelrom.se.
    KRAM

  2. Grattis!
    Min dag är lördag, för vi brukar inte unna oss fredagar, ha,ha 🙂
    Eller ja, sambon gör inte, jag skulle allt vilja 😉
    Men idag blev det vågen då vi åker bort över helgen.
    – 0,6 för mig, mycket glad över detta 🙂

Tyck till!

