Mumsig start på dagen

Godmorgon solstrålar!

Jag hoppade upp tidigare än vanligt idag då jag ska in till stan strax innan 10 för att checka in Missoni-kollektionen hos Lindex med min fd arbetskamrat Hannah. Har lite annat skoj som jag också måste köpa så blir en runda på stan också nu när man fått löööööön.

Igår när vi var och veckohandlade på Maxi fick jag ett sug efter risgrynsgröt så köpte några korvar. Mums mums mums! Åt precis det till frukost och det är ju så sjukt gott 🙂

Träffade Pernilla här om dagen och hon fick mig att längta efter julen, tänk så mysigt med massa fina lampor och dekorationer överallt.


*

5 thoughts on “Mumsig start på dagen

  1. Hej Johanna! Följer din bröllopsblogg och väntar otåligt på fortsättningen om ert bröllop. Ingen stress, hihi 😉
    Kram

Tyck till!

