Mer utbildning

Visst är det skönt att vara ledig hela tiden..men samtidigt får jag dåndimpen av att bara sitta hemma hela tiden och inte ha någonting att göra förutom att surfa och träna lite. Boring i det långa loppet!

5 november ska jag på praktik i två veckor och efter det jobba 4 veckor med Thea i lagret på Royal Design. Men innan dess ville jag gärna göra någonting och som en blixt från ovan hittade jag en kurs hos Lernia som handlar om personalfrågor, kollektivavtal, lönehantering osv. Den är på 4 veckor men individanpassas utifrån vad kan läsa innan 🙂 Så min bli nog bara tre veckor! Yay!

Ska bli superkul, men är självstudier på plats hos Lernia mellan 8-16 eller någonting sådant. Lite udda..hade nog hellre läst det hemma! Men hoppas verkligen att det är en bra utbildning som jag kan få användning av i framtiden.

2 thoughts on “Mer utbildning

Tyck till!

