Din lata jäkel

Suck suck suck suck!!!!

Om träningen gått bra senaste veckan? NEJ inte direkt för jag lider av att vara freaking lat, snart kommer jag börja piska mig själv! Jag tycker ju om att träna..men jag tycker inte om att cykla till gymmet bara för att träna, tycker det är lättare att träna på väg hem ifrån någonting. Hej mental block! Tex tränade jag oftast efter skolan när jag pluggade vilket fungerade perfekt.

Nästa vecka ska jag börja läsa en kurs så då blir det att träna på vägen hem från skolan. Då har hjärnan varit igång hela dagen och då behöver jag använda kroppen lite också, perfa!

Har bokat in några basic pass på Friskis i veckan – blir skivstång och Indoor walking vilket jag tycker om. Sen tänker jag utmana mig själv att gå ut och springa dom dagarna jag inte är på Friskis. Vill tävla lite med mig själv och förbättra min tid på min standardrunda 🙂

iForm har skitbra träningsinfo och träningsprogram om ALLT. Här kan du läsa om löpning, superbra!

Bra info för såväl nybörjare som experter 😉

Tyck till!

