London calling

Jag är en stor Londonfantast – det är en underbar stad som passar allas plånböcker! Har varit där 4 gånger, haha 3 ggr inom ett år..blev lite intensivt but I love it! Har absoluta cravings efter London just nu!!!!

Har alltid tyckt om att fynda och London är verkligen en stad där man kan fyndshoppa. Världens bästa affär är Primark – kläder, accessoarer, smink och underkläder men inte minst skor. Jag använder bara ballerinaskor mellan april – september och majoriteten av mina skor kommer från Primark då dom kostar ca 2 pund/paret. Tyvärr har dom flesta gått ur tiden så det är dags för en ny Londonresa nu tycker jag.

Vi får se när det blir av, hade hoppats kunna åka nu under hösten men jag är upptagen fram till jul så får väl bli i vår då 😦 Snyft! Men är en grym stad och har du inte varit där kan jag verkligen verkligen rekommendera en resa. Man behöver inte vara rik, en långweekend med hjälp av Ryan Air, hostel och budgetmat har kostat mig 2000:- i genomsnitt. Shoppingen kan dock bli en hel del, men som sagt jag kör bara budgetshopping.

2 thoughts on “London calling

  1. Har faktiskt aldrig varit där, kanske jag borde då 🙂
    Hur går det med vv och vikten? Här har jag kört huvudet i väggen igen, och försöker hitta min motivation.
    Imorgon tänker jag mest hela tiden, men får nog börja göra det till verklighet oxå…

    1. Ja det borde du, älskar verkligen London! 🙂
      Jag kör på men har varit rätt omotiverad på siståne och träningen har gått värdelöst.
      Men nu ska jag börja plugga imorgon och då blir det träning på vägen hem varje dag – det vet jag fungerar. Haha nu går jag bara upp i vikt…

Tyck till!

