Lugnet innan stormen

Har haft en riktigt härlig helg som gått i lugnets tecken 🙂 I fredags gjorde vi inget speciellt utan tog det mest lungt, jag kände för att se Taken 2 på bio men självklart går den inte i Kalmar. Värdelöst! Och något annat vettigt går inte nu så då stannade vi hemma istället med goooodis.

Igår åkte vi till Kosta Outlet, tar 45-50 min att köra dit så blev en liten roadtrip..både jag och Richard älskar att åka bil (hihi okej han gillar att köra bil) så det var skojsigt. Som alltid hade dom bara skit och vi var snabbt klara och åkte hemåt igen. Var rätt tråkigt väder men iaf inget regn.

På kvällen bjöd jag över Hannah på middag..blev nachos till förrätt, tacos till varmrätt och sedan äppelpaj till dessert. *mums mums mums*. Alltid lika mysigt att träffa sina vänner. Vi kollade på filmen Hugo också, inte alls min kopp te men vi pratade mest ändå.

Imorgon ska jag börja läsa min kurs hos Lernia, ska bli riktigt spännande att se vad det är för något. Håll tummarna att det är vettigt är ni rara!

Den här väskan från Tory Burch står högst upp på min önskelista går att beställa hos SHOPBOP!

Den här plånboken är också rätt mumsig..men skulle kanske tröttna på att den är rosa..

Tyck till!

