Liz Earle hudvård

Idag fick jag ett paket som låg och väntade när jag kom hem från skolan..var så spännande att se alla roliga saker jag beställt från Liz Earle!

Ska använda dom ikväll och är riktigt riktigt nyfiken om dom är lika bra som ryktet säger. Hihi ÄLSKAR nya produkter…

Fick med en liten bonus också, en mini cleanse & polish cleanser. Yay for goodies!

Update: har precis provat produkterna och ÄLSKAR dom! Cleansern är grymt bra på att få bort smink, svider inte i ögonen och himla mysigt att använda den varma muslimduken att tvätta ansiktet med. Man blir len, känner sig ren och den luktar great! Like them all!

20121010-221129.jpg

20121010-221141.jpg

20121010-221154.jpg

20121010-221202.jpg

20121010-221214.jpg

4 thoughts on “Liz Earle hudvård

  1. Hej! du har en riktigt grym blogg! tänkte kolla med dig om du vet någon som kan göra snygga headers som din? 🙂 Behöver nämligen en ny så snarast, och behöver verkligen hjälp! Tacksam för svar, kramis Sara

    1. Hej! Nej men vad söt du är 🙂
      Jag har gjort headern själv i Picasa, är ett superbra program för att göra kollage och är riktigt enkelt. Det trixiga är att få rätt storlek på bilden när man laddar upp den. Blogg.se har jag tyvärr inte så bra koll på 😦
      Enklast är att testa sig fram lite!

    1. Hej! Japp jag beställde från England..finns inte att köpa i Sverige vad jag vet. Tycker produkterna är helt fantastiska..tänkte göra små recensioner av dom.
      Kan verkligen rekommendera Gentle Face Exfoliator – det är den absolut bästa jag använt och precis som alla andra hudvårdsprodukter luktar den superfräscht!

Tyck till!

