Skolan och jag..

Fyra veckor på Lernia blev en vecka, jag tycker inte om att sega utan arbetar hellre effektivt under en kortare period. Att gå och dra benen efter mig bara för att klarar jag verkligen inte av och jag förstår inte varför hur dom andra deltagarna kan göra det? Visst jag behöver inte vara där utan valde det själv – men ändå!

Under senaste veckan har jag läst lönehantering (arbetat i Visma Lön), arbetsrätt, inköp, lager-offert-faktura samt en del i Visma Administration 2000. Jag har lärt mig en hel del och förhoppningsvis kommer jag kunna ha användning av mina nya kunskaper inom en snar framtid. Ska upp till landet nästa vecka för att hjälpa till + gå igenom Visma med Birgitta som gick en kurs några år sedan men aldrig började jobba med det –  nu jäklar!

Har blivit en hel del kaffe, massa sallad och galet mycket skratt under senaste veckan då jag haft min vapendragare Hannah med mig, annars hade jag verkligen inte överlevt. Tack Hannah! 🙂 ❤ På måndag ska jag till skolan för sista gången, hon som är ansvarig var inte på plats tors-fre så måste få mina intyg + lite annat. Man får aldrig glömma att ha papper på alla utbildningar man gått – superviktigt.

I helgen blir det tackkortstillverkning, lek med smink samt planering inför framtida resor. Har bestämt mig för att göra en sak i början av 2013 som jag velat göra ett tag nu…ska planera det hela lite närmare i helgen är tanken. SJUKT skoj är det!

Njut av helgen!

Tyck till!

