Tillbaka till lugnet

Idag blev jag klar hos Lernia och fick mitt vackra intyg. Gick precis innan lunch då älsklingen hämtade mig..min cykel har issues med bakhjulet så behövde lite assistans. Sen blev det lunch på Subway för att fira att älsklingen har fått jobb 🙂 Yay yay yay yay! Vet inte riktigt hur mycket han kommer jobba men håller verkligen tummarna för att det är heltid.

Jag är iaf ledig fram till onsdag då jag först ska en sväng förbi ams för nått möte innan jag ska åka till landet för att hjälpa Birgitta sälja honung på en mässa i Eskilstuna. Skönt att komma bort lite men saknar alltid älsklingen så mycket..

Är iaf ledig fram till 5 november då jag ska börja på juljobbet. Ska jobba med Thea och det kommer bli gryyyymt + att vi kommer jobba kvällspasset mellan typ 15-24 och då jobbar man bara mån-torsdag. Yay yay yay!

Nu ska jag skutta i säng, imorgon blir det sovmorgon och sen träning!
Natti natti

Tyck till!

