Happy söndag

Tiden går så fort – går inte att hänga med! Kom hem i onsdags och har ingen aning om vad jag gjort sedan dess..haha!

Har varit riktigt fint väder senaste dagarna så känner mest för att vara ute hela tiden, illa att min käre make inte är lika sugen på att vara ute i solen :p Motivationen att träna finns inte alls där men gå på promenader är mysigt.

Känns allmänt som att livet står still i väntan på att något ska hända, riktigt surt får jag säga men ändå rätt skönt. Söker jobb som en toka och hoppas att få napp någonstans vilket inte är det lättaste. Planen var att åka till London i februari för att gå en utbildning men tanken var att en kompis skulle följa med..nu blir det inte så men funderar på att åka själv. Men samtidigt är det inge vidare att vara själv i London en vecka så hoppas att jag iaf kan få resesällskap! 🙂

Kram

2 thoughts on “Happy söndag

  1. Sv: Ja men vad bra, jag ska byta blogg till nattstad tror jag, blogg.se är verkligen inte bra :/ men jag ska kolla på det programmet och prova mig fram! 🙂 men har du gjort texten där med?

    1. Den har jag ingen koll på men allt måste vara bättre än blogg.se :p Japp texten är också inlagd i Picasa, man skapar ett kollage och sen kan man lägga till text. Riktigt smidigt och lätt att förstå 🙂
      Lycka till!

Tyck till!

