Kladdigt CCS

Fick hem Eco Hand Cream med organic olive oil från CCS att recensera och tyckte det var skoj eftersom jag är beroende av handkräm mellan oktober-april kan man säga.

Jag har oftast inga problem med dofter utan det som är viktigt för mig är hur snabbt krämen sjunker in i huden. Det värsta som finns tycker jag är att gå runt med en fet hinna på händerna som inte försvinner – jag vill kunna använda händerna utan att kladda ner.

Den här krämen var alldeles för fet för min smak och tar en 15-20 min innan den riktigt sjunkit in i huden. Den luktar fräscht och inte allt för starkt vilket jag uppskattar, brukar vara en hårfin balans och blir lätt att krämerna luktar för starkt.

Jag gillar den men den är inte fantastisk..

Betyg:
3,5/5

20121030-102142.jpg

20121030-102213.jpg

Tyck till!

