MAC Holiday Collections 2012

Snart släpps MAC´s julkollektioner – Fabulousness, Guilty Passions och Glamour Daze.

Får säga att vissa saker såg fantastiska ut medan andra not so much. Tänkte jag skulle visa mina favoriter från de olika kollektionerna. Förpackningarna till julkollektionerna är alltid lite extra spännande och får säga att dessa är otroligt söta med rosetterna på förpackningarna och som små aftonväskorna som Fabulousness kommer i. Superfina!

Förra året var det glitter och glamour med Glitter & Ice samt Ice Parade kollektionerna och jag tycker dessa är lite mer stilrena och betydligt sötare. Jag föredrar och dom svarta förpackningar mot förra årets vita. Tycker det är skönt att dom skippat alla bakade skuggor också..

Vad tycker ni om årets julkollektioner?

MAC Fabulousness Collection Holiday 2012
Består av fantastiskt söta set som kommer i små ”aftonväskor”, absolut den kollektionen som sticker ut.


Divine Desire (625:-) Paramour Pink är min favorit men Quite Coral är också väldigt fin.


Här är några andra av dom fina paletterna. Visst är det söta förpackningar 🙂

 Guilty Passions Collection Holiday 2012
Består av ursöta presentförpackningar med 4 små pigment eller 4 små läppglans (Cremesheen Glass och Dazzleglass Creme)



Lavish Rose Lip Gloss
är superfin och om jag skulle köpa något skulle det bli det setet

Glamour Daze Collection Holiday 2012
Är den stora kollektionen med läppstift, läppglans, skuggor, blush, nagellack, kohl power eyeliners, fluidline och skinfinishes.


Jag är inget fan av shimmer så jag skulle nog hålla mig till läppstiften eller glansen

Tyck till!

