Wet n Wild Megalast + Nail Of The Day

Några månader sedan vann jag ett sminkkit från Wet n Wild som jag recenserat tidigare, var läppstift, eyeliner och nagellack i paketet om jag inte minns fel. Nagellacken föll jag för pladask och blev överlycklig när jag fick två superfina lack (Wet Cement och I Need a Refresh-Mint) av Linda när jag firade min födelsedag. Tidigare hade jag färgerna Club Havana som är orange och Heatwave som är en ljusare röd med lite orange i.

Nagellacken sitter bra på nageln, det är fina färger och helt okej pris. Det bästa med Wet n Wild Megalast är borsten – den är stor, rundad och fantastisk. Det behövs bara ett drag på dom flesta naglarna vilket gör det svårt att misslyckas med målandet och det tar inte heller säkert lång tid

Kostar 59:- och finns vad jag vet på City Gross samt ICA Maxi (har ni sett dom någon annanstans?)


2 thoughts on “Wet n Wild Megalast + Nail Of The Day

    1. Dom försvann från svenska marknaden ett tag och sen kom dom tillbaka med enbart nya produkter. Dom är verkligen sjukt bra nu, herregud deras ögonskuggor är sjukt jävla bra!

Tyck till!

