Skivstång för hela slanten

Nu har jag varit lat tillräckligt länge – det är dags att göra något åt saken! Gissa om jag blev överraskad när jag lyckades övertala älsklingen att följa med till Friskis för er workout.

Jag hade ingen koll på klockan men vi kom dit i perfekt tid för mitt favoritpass – skivstång. Började med 10 minuter på crosstrainern för att få in lite extra kondition, love that little machine! Passet tog verkligen på krafterna och jag är inte alls lika stark som jag var innan så det är dags att ta tag i styrkan och arbeta upp den igen. Tyckte jag hade fått till helt okej armar (eller iaf en början) men dom är som bortblåsta nu och jag kände mig som en tunnis!

Men var iaf riktigt skönt att kickstarta med ett rejält pass. Nu ska jag bara hålla det uppe 🙂

Tyck till!

