Glossybox Oktober

Hämtade precis ut månadens Glossybox och måste säga att den är riktigt bra. Bästa boxen jag fått hittills 🙂 Mest för jag fick en BB cream jag velat testa..och utifrån det lilla jag kikat på den nu verkar den riktigt bra. Alltid roligt att testa någonting nytt, det är inte alltid bra saker men denna gillade jag verkligen. (Efter att ha kikat på hemsidan hade jag dock gärna bytt färg på nagellacket och bytt ut munvattnet mot vad som..)

Månadens box heter ”The beauty of a geisha” och min innehöll:
– BB Cream Miracle Skin Perfector från Garnier
– 3 Minute Miracle från Aussie
– Luxurious Exfoliating Soap Bar från Beauty Bar
– Whitening mouthrinse från BrilliantSmile
– Nagellack i ”Flammable” från Nails Inc
..Bonus! Geisha choklad från Fazer

Vet att hårinpackningen är awesome, BB krämen och tvålen ska bli spännande att testa 🙂
Vad fick du i din box?

20121101-172840.jpg

20121101-173037.jpg

20121101-173048.jpg

20121101-173137.jpg

Tyck till!

