God morgon

God morgon lördag!

Kalmar är riktigt grått idag men vad gör det, jag ser lite lite blå stråk bland molnen så har vi tur spricker det upp senare! Håller tummarna för det. Har precis ätit en god frukost med yoghurt och knäckemackor med phildelphiaost, kalkon och gurka + kaffe såklart = perfekt start. Älsklingen åkte precis till jobbet så honom ser jag igen om 25 timmar, dom hade lite tight på jobbet så han jobbade till 17.oo igår när han egentligen skulle slutat vid 10.00 så han var nog lagom trött stackarn.

Planen idag är att gå på ett IW-pass på Friskis vid 11 fast jag egentligen inte orkar, får se hur det slutar. Efter det blir det hem och fixa sig en snabbis och så ut på promenad till Hansa för att kika i lite butiker, förhoppningen är att hitta ett par inte allt för dyra skor att ha på jobbet. Måste handla lite också för ikväll kommer Hannah över på viiiiiiiin, då måste man ju snacksa på något också. Gott gott!

Nej nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och kika på YouTube..jag är en YT-missbrukare!

Kram

2 thoughts on “God morgon

    1. Nja är juljobb bara på ett lager, ska packa beställningar 🙂 Bättre än ingenting men förhoppningsvis kan jag ta mig in på kontoret efter jul om det är ett vettigt företag! Har iaf något att göra tills jul 🙂

Tyck till!

