Shopping och träning

Har nyligen kommit hem från en liten shoppingtripp, behövde nämligen ny skor till jobbet som jag börjar imorgon. Ska man stå upp dagarna i ända är det rätt viktigt att ha bra saker på fötterna + att jag behövde nya träningsskor. Vi var på Intersport först men där hade dom inte ett skit, sen gick vi 50 meter till Team Sportia som hade lite mer men noll service..jag har som princip att inte handla från butiker med dålig service. Men till slut hamnade vi på Stadium där dom inte hade särskilt mycket att välja på men hittade ett par jag gillade och personalen var trevlig – KÖP!

 

Blev ett par svarta löparskor från Nike vilket är perfekt eftersom jag kan gå/springa med dom ute också. Mina nuvarande träningsskor har jag haft i 5 år nu = dom är otroligt döda. Men får funka till inomhusträningen tills jag får lönen från jobbet 🙂

Har varit superduktig i veckan och tränat onsdag, fredag, lördag och så ska jag iväg på ett skivstångspass om 15 minuter. 2 pass skivstång och 2 pass Indoor Walking = awesome vecka. 4 pass i veckan är rätt lagom och det ska jag banne mig få till! Börjar jobba imorgon och fortsätter fram till jul men har ingen aning om vilka tider än, håller tummarna jag får kvällsskiftet 15-00 för då är det perfekt att träna på vägen till jobbet.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

20121104-142520.jpg

20121104-142548.jpg

6 thoughts on “Shopping och träning

  1. Hej Johanna,

    Kul att höra att du hittade ett par skor som du gillade till slut.
    Du har helt rätt, efter 5 år är det tyvärr inte mycket spänst kvar i ett par löparskor både för att de slits men också för att gummit i sulan torkar. Då är det helt klart dags för ett par nya. Vi hoppas dina nya skor passar och sitter riktigt skönt även efter en hel dags slit. 🙂

    Lycka till med din träning och med ditt nya jobb!

    Vänliga hälsningar,
    David B

    Stadium AB
    http://www.stadium.se

    1. Haha önskar jag kunde säga att det är kul..känner mest tvärt om för tillfället :p Är lagerjobb på Royal Design under jul, men ska jobba med en kompis så det piggar upp :p

Tyck till!

