Fullt ös på jobbet

Har snart jobbat en hel vecka på nya jobbet, eller ja nya och nya kanske man inte ska säga eftersom jag bara jobbar i 7 veckor..”nya” låter så permanent. Jobbar på lager där jag packar paket..mest porslin men även yxor :p Vi skickar till hela världen i princip så blir ett gäng paket om dagen. Kan inte säga att jag är en stjärna på det, haha jag är rätt värdelös tydligen..eller så är systemet ett fail (vi tar det sista va?).

Just nu – Tallriksveckor på jobbet så gissa vad vi packar mycket av?

Ska jobba fram till 20 december och fr.o.m måndag börjar vi jobba skift vilket är awesome då jag jobbar kväll. Det betyder 15-00 mellan måndag och torsdag för att sedan få långhelg då jag är ledig hela fredagen och till måndag eftermiddag – najs!! Man kunde önska om man ville jobba dag vilket är 06-15 måndag-fredag – neeeejjjj tack! Jag är ingen extrem morgonmänniska och är effektivare på kvällen. Ska bli skoj..men roligast blir det när Thea kommer tillbaka sista veckan i November.

Men är iaf fullt ös på jobbet så är helt avslagen när jag kommer hem (jobbar 07-16 nu) och har verkligen noll energi att träna + att fötterna gör såååå ont. Hej står upp hela dagen! Men tänkte träna innan jobbet med start nästa vecka – hoppas det fungerar!

Kram på er!

Tyck till!

