Fashion and style

Jag hatar min klädstil – mest för att jag går i samma kläder heeeeeela tiden och verkligen inte har koll på vad som funkar ihop. Jag är otroligt tråkig och skulle absolut älska att jobba på ett fancy kontor och alltid behöva ha kostym på mig 😉

När jag har riktigt jobb ska jag lägga första lönen på en personal shopper som får skapa en helt ny garderob till mig. Måste ju vara ultimata lyxen att ha någon som vet vad som funkar och hjälper en bygga upp en fungerande basgarderob med massa godbitar. En absolut investering och värt varenda krona. Många shoppingcenter och stora varuhus erbjuder personal shopper, ofta helt kostnadsfritt om man spenderar en viss summa 🙂

One thought on “Fashion and style

  1. Låter som här då, köper så fina plagg tycker jag, men när jag kommer hem finns då inget att matcha med 😦
    Fast just nu har jag en hel drös kläder i garderoben som inte passar, det är minnsann lite sämre…;)

Tyck till!

