En lyxig weekend?

Här har det inte hänt mycket senaste två veckorna..puh blogginspiration = zero just nu! Men det är annorlunda att jobba hela dagarna när man är van att sitta hemma och vara fri som en fågel. Har jobbat på kontoret sedan förra torsdagen och känns som det var 3 månader sedan jag var på lagret sist. Ska till kontoret på måndag också men vet inte hur det blir resten av veckan..vi får se!

Tar ca 5 minuter att cykla till kontoret hemifrån (ligger precis bredvid lokalen/huset/byggnaden/stället där vi hade vår bröllopsfest <3) så är supersmidigt! I veckan har jag suttit och sammanställt, översatt och lagt upp nya varor på hemsidan – RoyalDesign.se för er som inte vet vart jag jobbar under julen 😉 Riktigt roligt då jag är en riktigt organisatör så passar mig bra. Trivs riktigt bra också..är myyyyyccckkkeett lugnare och mer harmoniskt om man jämför med hur det är på lagret :p

Men nu är det helg! Försöker hitta en weekend då jag och älsklingen kan åka bort och lyxa till det med Spa. Fick ett presentkort på en övernattning på Stenungsbaden så tanken är att åka dit och mysa. Tänk er varma bad, basta, äta god mat och ta en massage. Åhhhh så härligt! Blir någonting i december!

Hur mår ni?

Tyck till!

