Happy Weekend

Hej hopp!

Helg helg helg – visst är det underbart! Vaknade imorse och kände mig lagom förvirrad, är det fredag eller lördag? Haha konstaterade att det var lördag och somnade om till 10.20 då älsklingen kom hem från jobbet. Nu är han iväg igen för att jobba ljud och ljus med någon studentgrej, han tycker det är roligt men var nog lite väl trött nu egentligen eftersom han fick hoppa in och jobba på riktiga jobbet igår.

Summan av kardemumman – jag är ensam idag också. Ska beställa julklappar till andra och mig själv är tanken så jag får det klart. Meeeeen vet inte vad jag ska köpa till maken min – några idéer? I eftermiddag blir det ett Spinning/Core-pass på Friskis, bokade precis in mig och ska bli spännande för tror inte jag varit på ett sådant pass. Eller jo kanske men kanske var Bozu (eller vad det nu heter..den där halva pilatesbollen you know). 14.30-16.00 på gymmet sen hem igen!

Vad ska ni göra denna gråa lördag?

Tyck till!

