Världens bästa leggings

Tänkte tipsa om mina absoluta favoritleggings som kostar 99:- och kommer från Lindex och är i ekologisk bomull!

Jag är en kjol-/leggings kind of gal som haft på mig jeans kanske 10 gånger senaste 3 åren :p Har därför testat mig igenom dom flesta leggingsarna på marknaden. Lindex är stretchiga, tjocka och håller sig både snygga och fasta absolut längst. Ginas är tjocka men dom senaste 2 jag köpt har båda varit i oooootroligt dålig kvalitet så dom har absolut ändrat något – jag reklamerade mina! Indiskas leggings blir genomskinliga efter några tvättar så dom är ingen höjdare.

Nu har Lindex köp 3 betela för 2 på sina basics så passa på! Jag köpte 3 par och slängde ut mina gamla jag använt i ett år mer eller mindre konstant!

Leggings från Lindex 99:-

Tyck till!

