Veckans träning

Jag har inte varit superduktig när det kommer till träningen men antar att det blir så när man inte fått några riktiga rutiner med jobbet. 4 pass i veckan tycker jag absolut är vettigt, kanske till och med 5, men 4 är klart uppnåeligt.

I veckan var jag på Spinning Puls vilket var superkul, älskar att man faktiskt ser hur man ligger till och hur det går för kroppen. Man lär sig mycket om sig själv! Ska absolut fortsätta gå på de passet (om jag jobbar på kontoret någon mer dag..annars blir det efter jul). Igår var jag på ett kombipass med Core och Spinning, 90 minuter träning i ett sträck. Också bra och känns i magen. Idag blir det ett skivstångspass mellan 15-16.

I veckan vet jag inte hur jag jobbar men är iaf på kontoret imorgon. Är ett pass vid 17 som jag gärna skulle vilja gå på men vet inte riktigt om jag kan börja jobba tidigare och gå tidigare, annars jobbar jag till 17 så är fysiskt omöjligt att hinna till det passet. Vi får se! Träning blir det iaf 🙂

Resultatet för veckan som gått: 3 pass
Målet för kommande vecka: 4 pass

One thought on “Veckans träning

Tyck till!

