En rolig dag på jobbet

Hej hopp!
Usch jag har en sådan huvudvärk, så blir det när man sitter med headsetet på sig hela eftermiddagen på jobbet..aj aj aj mitt lilla huvud! Dricker en massa vatten men går på toa så otroligt mycket att jag inte kan dricka mer vatten för då måste jag börja använda blöja..haha!

Dagen på jobbet har gått fort som tusiken, sitter ju i kundtjänst nu och tycker det är fantastiskt roligt! Svarar på mail, samtal och sitter och fixar med varumärken som ska upp på hemsidan. Men bäst av allt är alla fantastiska människor! Nu har jag kommit in i allting och det är ju så skönt 🙂

Igår beställde jag en massa saker från ELF (Eyes Lips Face) då dom hade -50% rabatt på allt om man handlade för över 36€ och det gjorde jag ju såklart.. Blev blushers, ögonskuggor, puder, massa nagellack samt mascaraborstar och svampar. Lots of fun things!

Elf shopping

Elf-shopping, lite julklappar till mig själv! 🙂

Tyck till!

