Duktig med träning

I helgen har jag varit superduktig med träningen får jag lov att säga! 🙂

Igår körde jag först 30 Day Shred med Jillian Michaels följt av Ab ripper X från P90X innan vi gav oss ut på stan. Idag körde jag passa pass igen men blev också en 40 min lång promenad från stan och hem, var nämligen ute och köpte lite julklappar.

30 Day Shred tycker jag är super men jag kan VERKLIGEN rekommendera Ab Ripper X för er som vill träna magen. Man känner verkligen hur stark man blivit redan när man kör andra passet. Den är GRYM! Jag körde P90X några månader sedan och kommer ihåg vilken otrolig skillnad det var när jag efteråt körde ett pass Skivstång – jag kunde göra magövningarna makalöst mycket enklare.

Planen är att jag ska träna 1 h per dag from nu och det är inga problem eftersom jag kör hemma..tänker inte ens försöka mig på att ta mig till gymmet nu under snökaoset/isiga cykelvägar. Not worth it 🙂 Tur jag har mina fantastiska DVD-pass. Kommer också satsa på ViktVäktarna igen, mest för att få in balansen mellan att äta och träna!

Nu är det dags att hoppa i säng, börjar näst sista arbetsveckan imorgon! *Sad face!*

One thought on “Duktig med träning

Tyck till!

